woensdag 31 juli 2013

gefeliciteerd Tessa

Afgelopen zondag, vierde mijn Nicht Tessa haar verjaardag. Nu was het een keer niet moeilijk om een cadeau te verzinnen. Een tijdje geleden, zag ik haar lopen met een ketting door mijn gemaakt in de tijd, dat ik nog enkel sieraden maakte van gekochte kralen. En ja jullie snappen het al, hoogste tijd om een andere te maken voor haar.

Tessa is lang, en slank, en geen echte ketting draagster, ik zou dus moeten kiezen tussen niet te zwaar, maar wel met mijn eigen gebrande kralen.

Uit eindelijk is dit hem geworden, ze vindt hem leuk gelukkig :)

Gemaakt van zwarte  glaskralen in lentilvorm, met een SIS-rand er in, en die getwist.


Gelukkig heb ik meerdere lentils over en kan dus met nog wat ivoor-kralen er bij er nog een variant van maken voor mijzelf ;)

1 opmerking:

  1. Hij is erg mooi geworden Nannie, ik kan me voorstellen dat ze er erg blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen